Оголошення про проведення закупівлі Квадрокоптерів DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) за кодом (ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигунома ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Розміщено оголошення ( запит ціни пропозицій) про проведення закупівлі Квадрокоптерів DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) за кодом (ДК 021:2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигунома ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Іденифікаційний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-07-19-004013-a
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівля обумовлена зверненням військової частини в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації. Також Джуринська сільська рада брала участь у конкурсі "Безпечні, стійкі громади", який проводила Вінницька обласна рада та визнана переможцем у напрямі "Безпека та оборона!
Після придбання Замовником товар буде передано на використання військовій частині, інформацію про найменування та місцезнаходження військової частини Замовник не публікує, так як розголошення такої інформації під час дії правового режиму воєнного стану в Україні може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку. Умови поставки згідно проєкту Договору.
Технічні характеристики
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
Бренд DJI
Додаткові характеристики
Модель: Mavic 3T Enterprise
Максимальна висота польоту: 6000
Тип двигуна: електродвигун
Акумуляторів у комплекті: 1
Тепловізор: Так
Час польоту: 45
Ємність акумулятора: 5000
Закупівля здійснюється відповідно до Закону "Про публічні закупівлі" та порядку визначеному особливостями відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розмір бюджетного призначення становить 50% загальної вартості закупівлі - кошти з бюджету Вінницької обласної ради та 50% з бюджету Джуринської сільської ради.
Загальна вартість закупівлі - 1 470 000.00 грн без ПДВ
Очікуваний обсяг постачання становить 7 шт.